Gaziantepte görev yapıyorum depremden sonra kalacak yerim olmadı raporlarla geçiştirip doğum iznine çıktım. Şimdi mazeret tayini isteyemiyorum şubatta göreve başladığım için, bir süre heyet raporu almak istiyorum bebeğim 3 ay 24 günlük okul açılana kadar 5 buçuk aylık olacak. Antepte veya başka bir ilde heyet raporu alabileceğim bir hastane var mı biliyor musunuz?