Selamlar arkadaşlar,
Arada sırada dans ederken özellikle kendi etrafında dönen bir 15 aylık bebişim var. Çok nadir de normal yürürken 2-3 adım parmak ucunda yürür. Topla oynamayı sever amacına uygun kullanır gol, basket, sürükleme, sektirme vs.
Bunlar normal mi her çocukta olabilecek bir şey mi?
Biraz komik gelmiş olabilir sorum ama otizm ile ilgili bir test çözdğm de orada ki detaylara takıldım biraz