Kizlar 6 ayina yeni girdi bebegim doktorada danisarak 2 gundur 2 numara mamaya gectik 3 gündurde ek gidaya basladim yogurtla bugunde havuc verdim dünde bugunde ozellikle aksamlari cok huzursuz bebegim uykusu cok olmasina ragmen uykuya gecislerde cok agliyor dislerinden diye dusundum cunku asiri isiriyor herseyo salyasi artti ama doktorumuz 4 gun once bakti daha zamani var dedi ben tetagilde veriyorum hatta cok aglaynca calpol verdm yok asla durmadi yine sicaktandir dedm banyo yaptirdim o da yok mamadan olabilir mi sizce baska hicbiseyi yok cok uykusu var ama asiri derecede agliyor yani