Sevgili anneler kızım 14 aylık ve altı dişi çıktı her dişte o kadar kötü oluyor ki size anlatamam ama iki haftadır hangi diş bilmiyorum perişan olduk resmen cıkmıyor deliriyor yani öneriniz tavsiyeniz var mı zaten gece sık uyanırdı şimdi uyku ne unuttum inanın 🥲 emzirmeyi kesmem lazım geceleri dişten o kadar kötü ki oda olmuyor