asell_asl 18. Aya kadar mamayı bırakmaması gerekiyor. 1 yaşa kadar asıl öğünü anne sütü/mama olmalı bebeklerin. Ek gıdaya geçin demiş ama kendi yediklerinizi verin dememiş. 15 günde tüm tadımlar bitti porsiyon vermeye başlamışsınız. 9. Aya kadar tadım dönemidir yarım çay bardağından fazla yememeli. Hem ana hem ara öğün verip üstüne de mama içmesini bekleyemezsiniz. Baştan sona hatalı gidiyorsunuz… Onun sindirim sistemi daha gelişmedi, böbreklerine ekstra yükler yüklüyorsunuz. Karaciğer ve bağırsakları söylemiyorum bile…