Lem25 Merhaba kızlar. Mayo bez kullananınız var mı? 7 aylık bebeğimle tatile gideceğiz. Havuzda kullanmak istiyorum. Çoğu kişi herşeyi dışarı çıkartıyo yazmış. Nasıl oluyo peki? Havuz kirlenmiyor mu? 😅 1 haftalık tatil için kaç adet yeterli sizce? Teşekkür ederim şimdiden
defnemiraybebek Lem25 ben mayo bez kullandım evet çişi akıtıyor zaten onun amacı kakayı tutmak ben havuzda falan işediğini görmedim işediysede zaten açık renk belli olmamıştır 😂 ben 1 haftalık tatilde ortalama 10 adet falan kullandım
Okuyanbiranne Lem25 evet idrarı dışarı çıkarıyor kakayı tutuyor. Birde katmanlı olunca bebeği enfeksiyondan koruyor bezi şişmiyor.
izd Lem25 geçen gün denk geldim, ben molfix kullanıyorum mujtemelen çişi de kontrollü sızdırıyor, çünkü bezi açtığımda bezin içinde çiş vardı mesela.. ama amaç aslında kakauı önlemek. Ben bol almıştım her girişinde bir tane kullandım
Asyaveannesi04 Lem25 prima kullandık biz çok da memnun kaldık çişi az az sızdırıyor ama amacı zaten kakayı tutmak
cauuv2 Lem25 1 yaşında bebegimle yeni tatilden geldik sayılır. Yanıma 2 paket mayo bez almıstım. Günde 3 kez denize giriyodu her denize girişinde yeni bez takıyodum o yüzden 2 paket bitti benim. Ben kullandıgım kadarıyla ki cok kullandık, çişi tutuyor ama kakayı tutmuyor taşırıyor mayo bez