Kızım 15 16 aylık doğumdan sonra 5 ay düzensiz olmuştu ama bu ay azıları yüzünden sanki daha fazla emmişti normalde en fazla 30 gün sonra oluyordu bu ay gecikti ve eşimle geri çekilme yönt ile beraber olduk hamilelikmi emzirdiğim için mi acaba bilgisi olan var mı