mervoto İlk 1 ay tadım desek evet 7. ayda kahvaltı, çorba vs gibi şeyler daha çok devreye giriyor. Benim kızım şuan 9 aylık ben şahsen 7. ayından itibaren sağlık ocağındaki ebemizinde tavsiyesi üzerine şöyle ilerledim.. Sabah 7 de kalktık mesela kaçta kalkıyorsa önce emzirmedim. Genelde önce meme sonra ek gıda yapıyorlar ama ben tam tersi yaptım. Önce bizimle kahvaltı yaptı yumurta sarısı gibi işte. İster hepsini yesin ister az yesin hiç önemli değil önce kahvaltıya otursun demişti ebe. Daha sonra emzirdim. Aynı şekilde gündüz uykularından kalkıncada önce emzirmek yok. Öğününü yedirdim işte çorba veya yoğurt her ne ise. Ne kadar yediğinin önemi yok hiç yemese bile bir kaşık bile yese yeter. Bu şekilde akşam uykusuna kadar ilerle 1-2 hafta alışsın bu düzene 8. aydan sonra rahat edersin tecrübeyle sabit demişti ebe. Şimdi 9 aylığız aynı düzen devam ediyorum ek gıdayla ilgili hiç bir sorunumuz yok şükür herşeyi yiyor. Yani ebemizi seviyorum dediklerini uygularım hep bunuda uyguladım sonuçtan memnunum