Kuzucukumsu Merhabalar bimden aldığım yürüme arkadaşı çok hızlı oğlum kullanamıyor oğlumda mı sıkıntı var yürüme arkadaşında mi bilemedim bu durumu tek yaşayan biz miyiz
afraybars1 Kuzucukumsu bende oğluma ebebekten almıştım o da çok hızlıydı yürümek için tutunca düşer kalırdı zamanla alışmıştı
Kuzucukumsu afraybars1 henüz yürümüyor oğlum ittirerek belki heveslenir dedim ama çocuğu tutmasam yere yapışacak
anneyimannea Kuzucukumsu tekerleklerine yapıştırın halıyı yapistigi için yavaş yavaş gidiyormuş öyle diyorlar
afraybars1 Kuzucukumsu ben iki tekerede yarısından daha az yere kadar yapıştırmıştım dönerken banta gelince yavaşlıyodu canım bana işimi görmüştü