15 aylık kızım var yaklaşık 3 ay önce odasını ayırdm zor oldu ama 1 haftada alıştı hrşey normal gidiyodu gece 1 kere anca uyanıyordu ama son 2 haftadır saat başı kalkıyor ağlayarak oturuyorum öyle uyuyor odadan çıktığım an ağlmaya tekrar başlıyor uyku eğitimi var saatleri belli ama artık yorgun düştüğümden yanına yatıyorum nasl korkusunu yendiririm lütfen yardım edin