Hanımlarrr doğumdan sonra inanılmaz önlerden saçım döküldü sonra keratin bakımı yaptırdım masajlar falan derken suan inanılmaz bebek saçım var , saçım kıvırcık ve sert olduğu için yukarı uzuyor. Böyle bir durum yaşayan varmı ? O saçlara naptı artık sinirim bozuldu😂