altunbusra Kızlar bebeğim 3 ay 1 haftalık inanılmaz saçı dökülüyor, emzirdikten sonra bile kollarımda hep saçları kalmış oluyor, demire mi baslasam napsam bilmiyorum aynı durumu yaşayan anneler var mi ,tavsiyeleriniz varmı
amansallagitsin altunbusra bu aylarda nrml merak etme. Dokulmeler oluyor sonra duruyor. Bizde yasadik.
Serapaymira Benim kızım 18 aylık saçını bağladığım zaman lastikte çok saç kalıyordu. Saçını erkek stil kestirdim bağlamıyorum parmaklarımla saçlarını yokladığım zaman 3 5 tel gene geliyor normal mi acaba ?