Merhaba herkese, aynı sıkıntıları ben de maalesef yaşıyorum. Olmuyor…olmuyor… 1 aydır uğraşıyorum… Bebeğim 29 aylık….
Kaka için değil de çiş için bir çözüm buldum en azından bizim bebede işe yaradı.
Çiş şişesi aldım İnternetten. Çocuğum lazımlığa oturmayı reddediyor ama ayakta çiş şisesine işemeye severek geliyor. Benim bebeğim erkek. Kız çocukları için de var. Umarım size de faydası olur. Hepimize sabırlar diliyorum 🙏