Ahsenvekutayinannesi Çocuğunu psikiyatriye götürüp olumlu sonuc alan var mı yada çevresinden duyan bilen verilen ilaçlar ise yariyo mu bı zararı var mi.
cemilolabilirmi Ahsenvekutayinannesi çocuğun ateşi çıksa ateş düşürücü veriyoruz bu da öyle bir şey. Eğer psikiyatrik ilaca ihtiyacı varsa bir farkı yok. Psk Cihan Çelik takip edebilirsiniz bu konuda
MiracAlpinveUmutunAnnesi Ahsenvekutayinannesi Ben götürdüm. İlaç vermediler. Konuştu oğlumla yapılması gerekeni söyledi bize bukadar.
antropologanne Ahsenvekutayinannesi Ben iki kere götürdüm, ilki içime sinmedi. Ikinci gittigimiz gercekteb isinin ehli bir doktordu. Anlatti yapilmasi gerekenleri, cozdun sorunumuzu.
MiracAlpinveUmutunAnnesi Sevgissssss 3 yaşındayken belirli kelimeleri vardı cümle kuramıyordu mesela anne su istiyorum değil de anne ıh diyordu kelimeleri kısa kesiyordu. Doktor yasutlariyla oynaması gerekiyor arkadaş ortamına girmesi gerekiyor dedi kreşe yazdırın dedi kreşe gitti bir süre sonrasında düzeldi
Ahsenvekutayinannesi antropologanne siz ne sebeple götürdünüz benim oğlum aşırı hareketli ve sinirli saldırgan parka gittik herkesle kavga ediyor vuruyor babasıyla konuşsak hemen araya giriyor küfrediyor çok fazla geceleri diş gıcırdatmqsi var
annem41 Ben gittim 4-5 seans falan bizde dikkat eksikliği çıktı sadece aşırı hiperaktif zaten ama asla ilaç falan vermedi önermedi öneren doktora da götürmem zaten
Sevgissssss MiracAlpinveUmutunAnnesi benim oğlum 20 aylık ⅗ kelimesi var anne su bile demiyor çok zor işaretle anlaşamak bazen anlamıyorum çok sinirleniyorum ondan sordum. İlk kelimelerini ne zaman söylemeye başladı
MiracAlpinveUmutunAnnesi Sevgissssss Bana doktor mesela su mu istiyor ne istedin annecim anlamadım senin bana ne istediğini söylemen gerekiyor adı neydi bu neydi suu gibi baskılayarak söylememi istemişti.
Sevgissssss MiracAlpinveUmutunAnnesi yapıyorum her şeyi anlıyor koca adam gibi. Alıcı dili çok iyi ama bir su demiyor ditti (gitti) dit(git ) dede baba çok nadir aç diyor. Her şeyi işaretle anlatıyor. Bazen gerçekten anlamıyorum çok ağlıyor onu anlayınca mutlu oluyor nasıl geçer bu süreç bilmiyorum
Ahsenvekutayinannesi Sevgissssss e çocuklar zaten tam telaffuz edemezler ki git yerine dit ne bilim sen yerine şen böyle konuşurlar ki zaten
antropologanne Ahsenvekutayinannesi Kac yasinda ? Benim kizimda gece terörü vardi. O sebeple gitmistik.
Ahsenvekutayinannesi antropologanne 8 yaşında canım geceleri de korkmuyodu yanlız yatardı şimdi korkmaya başladı bizimle yatıyo
antropologanne Ahsenvekutayinannesi Anladim. Iciniz rahat eder, nasil davrancaginizi ogrenirsiniz. Bence gidin mutlaka. Sifa olsun simdiden miniginize 🙏