mutlubibekleyis benimki de 1.5 aylık gece uykusuna 9/10 gibi geçiyor iyi gibi daha erken olsa daha iyi olacak çünkü bu sefer sabah aşırı erken gündüz sanıyor ama elimde değil tabi kendi yapıyor bu düzeni biraz da