Merhaba 2 ay 3 günlük bebeğim var dün adet oldum ve 11 aydır ilk defa pazar günü bir iki tane sigara içtim iki gündür bebeğim emerken ıkınıyor kıpkırmızı oluyor memeyi biraz tutup bırakıyor ağlıyor ve memeye gelince susuyor ama mama verince bu tepkileri vermiyor adet olurken sütün tadı değişiyor diye bir şey okudum doğru müdür yaşayan var mı acaba iki gündür asla uzun süreli uyumuyor napacagimi şaşırdım artık