Arkadaşlar merhaba az önce kızımj yıkarken ensesinin üstünde tam saç bitiminin olduğu kısım da iki sap tarafta iki sol tarafta küçük hafif şişlik gibi birşey var çok korkuyorum yarın hemen hastaneye gideceğim sizin bu konu hakkınızda bir fikriniz var mı bu arada kızım 10 aylık