mi34- Selam güzel insanlar ,iki buçuk yaşında kızım var herkese anne diyor bu canımı yakıyor birde ortamlarda hiç bana bakmıyor yokmuşum gibi bazen ama evde yanımdan ayrılmaz öper öper her dakika bu durumda olan varmı benim gibi önerisi olan kızımı çok seviyorum ve çok düşkünüm her anne gibi
gcg9098 mi34- burcu nedir? bide çok üzülmeyin büyüyünce en iyi arkadaşınız olucak öyle düşünün benimde kızım öyleydi varsa yoksa babası babaannesi şimdi şimdi bana dönüş yapıyor konuşun onunla hep
_nidosunannesi_ mi34- ayy aynı benim kız. Benimki herkese anne demez. Babaanesine ve benim anneme anneanneme der sadece. Alinmam ben ama dışardakilere dese tuhaf olurdum galiba
ellerimt0mbikt0mbik mi34- 2 yaş oğlum ,dağa taşa ,kurda kuşa ,hatta geçen kapıya gelen köpeğe bile anne dedi . Geçici bir süreç bence, üzmeyin kendinizi .