zeynosela Kızlar merhabalar 3.5 aylık bebeğimin iki gündür inanılmaz huzursuzluğu başladı. Karnı tok durduk yere ağlıyor. Ellerini sürekli ağzına götürüyor. Benim elimi bile ısırmaya çalışıyor. Sizce diş olabilir mi??