Ay ben tükendim artık şimdiden böyleyim 2 yaşı düşünmek istemiyorum bile. Hep ağlıyor hep mızmız asla memnun edemiyorum. Çocuğumun huyu değişti bir tek biz mi böyleyiz çok merak ediyorum.
En büyük sorun hep uyku zaten açtığım çoğu başlık uyku üzerine. Rutinleri var, saatleri belli ama gece 00:00-01.:00 arası kurulu saat gibi bir uyanıyor saat başı ayaktayım. Büyüdükçe düzelir dedikleri uyku günden güne dahada kötü oluyor. 2 farklı doktora götürdüm sorun yok diyorlar. Gazı, kakası normal. Asla kesintisiz veya bir defa uyandığı bir uykusu yok. Tek başıma bakıyorum sağolsun geceleri eşim yardım ediyor iki üç saat uyuyorum yoksa hep kafayı yerdim heralde.
Mama ile besleniyordu geçen ay bıraktı ve geri döndüremedim. Ek gıda kaşık mama olarak ilerlemeye çalışıyorum. Ek gıda reddi hep vardı ama bu ayda tavan yaptı. Özenerek çeşit çeşit şeyler yapıyorum ağzında biriktirip tükürüyor. Yemekten sonra sadece çocuğu değil mutfağı temizliyorum dip köşe her yer batıyor. Zaten direk banyoya sokuyorum başka türlüsü mümkün değil. Elini atıyor ağzına ne varsa saçlarına bacaklarına sürüyor. Çoook yoruldum.
Bu ayda birde kucak olayı çıktı aşırı kucak bağımlısı oldu. Dışarı çıkıyoruz yürüsün yorulsun diye ama ben yoruluyorum. İki adım atıp kucak istiyor almazsam yere yatıp ağlıyor. Evde yemek yaparken, otururken, herhangi bir iş yaparken devamlı peşimde kucak istiyor. Buda bu ayda ortaya çıktı.
Aşırı inatlaşma var. Nerede tehlikeli bir iş var orada. Yemek yaparken elimdeki bıçağı istiyor onun yerine kaşık falan veriyorum asla kabul etmiyor kendini yere atıp ağlıyor. Koltukta oturamıyoruz artık çünkü koltuğa yanımıza gelip prizlere kablolara uzanmak istiyor hep beraber yerde oturuyoruz.
Bizdeki başlıca sorunlar bunlar ve çok yorgun hissediyorum. En azından uykuları düzene girseydi oda imkansız geliyor artık🥲