AyaegulOzturk Dün geceden beri ateşi inip çıkıyor calpol verdim ılık duş aldırdım bol bol emziriyorum bazen keyifli bazen mızmızlanıyor ateş 37.5 38.5 arası oluyor bunlar diş belirtisi mi yoksa hastaneye gitmeli miyim
aysebb AyaegulOzturk 38 i pek geçmiyor diş ateşi, iner çıkar çok rahatsızlık vermez gün içinde keyifli iken bazen huysuzlanıp aniden ateşi çıkar inmesi kolay olur vs. Benim kızım 9 aylık diş etleri kabardı ilk dişi çıkıcak kısmetse 10 gündür falan böyleyiz
AyaegulOzturk aysebb benim oğlum 7 aylık oldu dün gece başladı işte dediğiniz gibi oluyor insan kararsız kalıyor salgın var diyorlar
AyaegulOzturk bisenakillisinzaten aşırı huzursuz değil bazen oyun oynuyor normal takılıyor bi bakıyorum mızmızlanmaya başlıyor hatta ağlıyor uyuyor ama uykuya zor geçiyor
aysebb AyaegulOzturk Öylede diyorlar evet ama salgının başka belirtileride oluyor kusma ishal gibi benim bi arkadaşımında oğlunda öyle oldu geçenlerde. Dişlerine bakın diş etleri ne alemde
Elifturcan Benim.kizi. 39 derece oldu dis.cikarirken her türlü tahlil yapıldı bir şey çıkmadı ne zaman dis çıkaracak olsa 39 dereceye kadar cikar