Önceklikle kusura bakamayın görselli sormam lazım.
Bebeğimin poposunda kaç gündür böyle şeyler var isilikle boğuşuyoruz zaten o ayrı ama bu çok farklı doktora foto attım o da isilik dedi. SUDO krem kullanıyorum yıkıyorum bezini değiştiriyorum ıslak mendil kullanmıyorum ama hala aynı. Böyle bişeyle karşılaşan var mı ? Canı yanıyodur diye içim gidiyor 😞😞
