alparr Ek gıdaya geçince anne sütünü biberon ile mi vermeye başladınız kızlar ? Suyu Ne şekilde nasıl verdiniz ?
senemtemur alparr emiyorsa bebeğiniz devam ettirin biberonla vermenin mantığı yok . Suyu philips aldım suluk olarak başlangıç için damlatmayandan onu kullanıyoruz bazen içiyor bazen içmiyor suyu yeni başladım tadımlara bu arada
izd alparr ben ek gıda da emzirmeye devam ettim, benim kızımın minik de olsa vir mala desteği vardı onu da eds ile vermiştim. Ek gıda süreci iyi geçtikçe yavaş yavaş mamayı kestik doktorun da önerisi ile. Suyu da suluk ile verdim.