balmom59 Kızlar sezaryen olalı üç ay oldu ama böyle karnım ağrıyor mide ağrısı gibi ama değil gibi de dikişlerim değil ama karnım acayip ağrıyor bazen çok kötü ağrılar giriyor normal midir sizce Yaşayan var mı