Merhaba anneler bebeğim şuan 3 ay 24 günlük en son 3aylıkken kilosu 5400dü her gören çok küçük gelişmemiş diyor doğum kilosu 2880 hiperlaktasyon sorunu yaşıyorum sütüm tazyikli geliyor o yüzden emmek istemiyor sadece uykusunda emebiliyor biberon kabul etmiyor kendi annem bile çok küçük gelişmedi mama verelim diyorum kabul etmiyor diye her görene söylüyor görümcemin bebeği kilolu sürekli onunla kıyaslıyorlar psikolojim emmediği için zaten bozulmuş durumda üstüne bir de kendini bilmez insanların çok küçük demeleri beni çok üzüyor bir de günde 4 defa kaka yaptığı oluyor annem sütün yaramıyor bu çocuğa kilo almıyor habire kaka yapıyor diyor artık sinirlerim yıpranmış durumda annem görümcenin kızı 4aylıkken atılıp duruyordu insanın üstüne diyor bizimki henüz o kadar hareketli değil bana sürekli kendimi sorgulattırıyor bebeğime yetemiyor muyum ben