efeninannesi4207 Oğlum daha mama içiyor 4 numara 1 yaştan itibaren yazıyor. 2 yaşına girecek hala 4 e mi devam etmeliyiz acaba 5 numara yok sanırım bunlar da. Kullananlar yardımcı olur musunuz 😊
livanurvealpinannesi61 efeninannesi4207 üzerinde yazar 1-3 yaş arası diye. Ben sma optipro alıyordum 1-3 yaş arası yazıyordu 3 yaşa doğru bıraktık bizde
Kardelen__ Mama yerine yogurt verebilirsin yatarken eğer illa bisi istiyorsa yogurt hem uykuya geçişi de kolaylaştırır ya da ayran verebilirsiniz benim.kizim akşam yemeğini 6 da yiyor 8 gibi meyvesini sora sabaha kadar uyuyor bu yedikleri ile
efeninannesi4207 Kardelen__ iyi maşallah ya. Benim oğlan hasta bide sağlık sorunları var o yüzden fazla yediremiyorum boğazı delik oradan nefes alıyor bişey olacak diye çok korkuyorum hep ezip veriyorum eline bişey vermedim daha
Eylul301023 efeninannesi4207 onun yerine mesela kefir ayran tarzı şeyler icirseniz belki istemez mamayi unutur yani
efeninannesi4207 Eylul301023 kefir hiç vermedim nasıl oluyor o günde ne kadar içmesi lazım hangi marka hiç bilmiyorum
Eylul301023 efeninannesi4207 altinkilic markasini veriyorum ben 8 buçuk aylık muzlu yapıyorum mesela kendim ikisi toplam 180-210 civarı oluyor onu iciriyorum ara öğünde siz ilk deneyin tabi alerji olmasın hiç vermedim diyorsunuz çok faydalı bu arada
Snm1234 efeninannesi4207 mama yerine başka alternatifler deneyin günde 3 kere içiyormuş az değil mama içtiğinden dolayı iştahı kapalı olabilir. Bende arkadaş gibi kefir veriyorum muzlu çilekli nasıl olursa içine bal ekliyorum tatlandırsın diye