cemmo2905 biz sarılıktan dolayı 2 kez yoğun bakımda yatmak zorunda kaldık anne-bebek kan uyuşmazlığı vardı bizde. Bol bol emzirin yetmediği yerde mama takviyesi verin karanlıkta yatırmayın sarı ışık takıp sabaha kadar ışık açık kalabilir, gün içinde güneşe çıkarın d vitamini alsın. Hurafe geliyor ama 2 kez hastaneye yattıktan sonra sarı tülbentte örtmüştüm ben 🥲