Kızlar lohusalığımda yeni geçti psikolojik olarakta toparlanma aşamasındayım annem bir mahalle üstümde oturuyor bebeğe tek bakamıyorum halsizlik uykusuzluk iki üçgün annemde kalıyorum öyle öyle geçiyor günler bebek toparlanana kadar bu düzen gidecek sanırım çünkü bebeğim gece uyutmuyor gündüzde ben agrasif oluyorum uykumu almadığım zaman bana akıl verin hangi aylarda rahat ederim sizce