Aslanmom__ Oğlum 11 aylık kilo alımı yavaş doğduğundan beri meme + mama gidiyoruz Golden goat mama kullanıyoruz fakat hiç yaramadı kilo alımına desteği olmadı Hangi mamayı kullanıyorsunuz kilo alımı konusundan ve memnun kaldığınız mama önerir misiniz 🙏🏻🥰
asell13 Aslanmom__ aptamil sma hiç biri bizede yaramadı kilo yapmadı 2 aylık hala 5 kilo bünyeyle alakalı galiba
limonzeytinmom Aslanmom__ 6. Aydan sonr zaten senede 2 4 kg alması normal bebeklerin. Sizin ki kaç kılo ki her ay kılo almaz zaten 🥹
Aslanmom__ asell13 11 aylık çocuk 8 kilo ek gıda çok güzel herşeyi yiyor ama aşırı hareketli en azından mama yarasın istiyorum sırtının kemiği eşime geliyor 😂
afraybars1 Aslanmom__ ben kilo alınımı konusunda mamadan değil ama bebe bisküvisinden çok memnun kaldım
Aslanmom__ limonzeytinmom ben çalışıyorum evde olduğum saatlerde emiyor zaten ama işteyken uykudan uyanınca önce mama içiyor sonra yemeğini yiyor
Aslanmom__ asell13 doktorumuzun önerisi ile mamayı değiştirecem zaten kilo alımı alt sınırda olduğu için sordum yoksa aman oğlum tosun olsun nekadar kilolu okadar iyi diye değil 🤗
cennetkusum16 Aslanmom__ doğduğu günden beri Aptamil kullanıyoruz şuan Aptamil prosyneo geçtik her ay 1 kilo alıyor bakalim yarın 3 ay kontolu var kaç kilo gelicek
cennetkusum16 Aslanmom__ tek kullanımlık şişelerinin nasıl olduğunu bilmiyorum sizide yaniltabilir yarım saat kalınca bile koku oluyor onlar sürekli duruyorlar
Kuzeymiram Aslanmom__ ilk cocugumda hip kullandim sadece gunde bikere , iyi kilo yapti , ikinci cocuga sma kullaniyorum. Gunde bikere oda kilo yapiyor