asell13 Zhrbl12 onuda deniyorum canım bende genelde yan yatırıp veriyorum en çok desteksiz düz yerde yatınca içiyor temas sevmiyor çıldırıyor kucaktan kucağa gidince genelde düz yatırıp veriyorum
asell13 defnetugce sağol canım teşekkür ederim evet emziği sadece uyku geçişlerinde verip uyuyunca alacam geri bakalım inşallah emziktendir
Ardenaden asell13 sabret sabret vala bnm yigende oyle ama bzm gelin hic zorlamiyor 4 aylikknde yogurt fln yedirmeye basladi sabret sukret kuzum.alerjisi olbilir mi alerjik bebekler beslenmeyi reddediyor
asell13 Ardenaden kıyamıyorum ama bu gidişle bende erken ek gıdaya başlayacam galiba olmuyor böyle. yarın çocuk hematoloji uzmanına randevu aldım bakılcak artık göbeğide kanıyor hala
sevdaugrl Benim bebeğim de öyleydi şimdi 5.5 aylık olduk hâlâ da öyle kaşıkla veriyordum anne sütünü de almadı ek gıdaya geçtik erkenden