emineozsar 2 ay kontrolümüzde acı eğriliği çıktı 2 bez bağlayalım dendi ama kontrole gittiğimizde hafif düzelmişti şimdi ortopediye gitmemiz gerekiyor ve ben çok üzülüyorum 😔😔