Bende oğlumu 52 günlükken klips yöntemiyle sünnet ettirdim ve çok memnun kaldım benimde korkularım vardı çok kararsız kaldım her kafadan birşey çıkıyor kimseyi dinlemeden özel bi klinikte yaptırdım hiç zorlanmadım ilaçlarını kremler saatinde sürdüm hiç ağrısı bile olmadı çok şükür o klips çıkartılırkende bi acısı olmuyor 2 saniyelik bişey