hititli Kizlar merhaba 1 ay önce göz iltihabı geçirdim çocuklarla. Sadece tek gözümde olmustu. Şuan uykudan uyaninca gözlerimi hemen açamıyorum. Ovusturmam 2 3 sn beklemem gerekiyor. Göz kapaklarım dada şişlik olduğu söyleniyor yaşayan var mı