Elarya Kızlar merhabalar bebeğim 2 yas 22 günlük bana dede mama al koy ver dısında konusmuyordu. 1 haftadır anlamaızca babıldıyor cok anlamlı konusuyormus gibi de mimik yapıyor. Böyle olup cocugu konusmaya baslayan var mı
Asyade Elarya geç kalmış bir konuşma. Tabiki zamanla konuşabilir ancak dil ve konuşma terapistine gitmenizi tavsiye ederim