333bd benim de bebeğim önce isilikti mustela krem kullandım doğduğundan beri hep zıbınla ve inde giyiniyor zaten Şuan 1.5 aylığız yüzü hala görmedi 30 gün olacak neredeyse bi dönüyor tekrar aynı yerde başlıyor alerji testinde negatif cıktı egzama olabilir mi