Kızım ağustosta tam 2 yaşında olacak. Eylülde öğlene kadar yarım gün anaokulana vermek istiyoruz. Şu an konuşmuyor hem dil gelişimine yardımcı olur hem gelişimine yardımcı olur sosyalleşir vs. diye. Çünkü evde hep aynı şeyleri yapıyoruz artık ve yetemiyoruz sanki sıkılıyor çocuk artık. Biraz yaşıtlarıyla oyun oynasın paylaşmayı öğrensin vs. Ama konuşmadığı için de çekincelerim var. Başına bişey gelse anlatamaz, çocuğuma iyi bakarlar mı falan… siz naptınız kaç yaşında verdiniz sizce verilmeli mi 2 yaşta?