linamungan ilk 3 ay kontrolsüz bir şekilde süt üretimi olur 3. Aydan sonra meme terbiyesi olur bebeğin ihtiyacı kadar üretir ve bebek emdikce üretir bir emzirme danışmanını dinlemiştim genel olarak bu aylarda görülüyor öncesinde veya sonrasındada olabilir stres yapmayın kötüyü çağırmayın beslenmeye dikkat edin pozitif düşünün 💙