Bebeğim 24 günlük. Bugün biyopsi yapıldı. Gece 3 ten bu yana emmiyor. Şu an saat 17.26. Ben ise daha önce yine yoğun bakımda kaldığımız zaman gece düzenli sağım yapmama rağmen hem sütüm kesilme derecesine geldi hem de kızım daha sonra sağılmış sütü içmedi. Ayrıca sütüm tazyikli geliyordu zaten. Şimdi geceden beri sağım yapmıyorum. Göğüslerim taş gibi oldu. Daha da yarına kadar beslenmeyecek. Ne yapmalıyım sağım yapsam mı