Haticebeyza Kullanan arkadaşlar kaç damla veriyorsunuz ve ne zaman veriyorsunuz sap simplex ile kullanan varmi bide
Burcukaran Haticebeyza ben ikisini bir arada kullanıyorum. Faydasını az da olsa gördüm. Sab simplex 8 damla. Bio gaia 5 damla. Ama 5 damla olanı saati saatine ver de bi işe yarasın. Diğerini de gün de 3 defa veriyorum yani doktor bu şekilde söyledi. 🤷♀️
Ygtek Haticebeyza sap simplex kullanmıştık biz günde 4 defa 10 damla çok çok iyi gelmişti baya rahatlattı oğlumu ama biogaia tam tersi mahvetmişti bizi hasstanelik olduk resmen lavman yapıldı öyle rahatladık. Ama her bebekte farklı tabi
SevgiLina_ Ben sab simplxle berabr kullaniyor biogaia oglen 5 damla veriyorm genelde ayni saatlerde sab ise gunde 6 saatte bir 5 damla
Haticebeyza Burcukaran biogaia yi kullanmaya başladıktan ne zaman sonra faydasıni gördünüz ben ilk defa bugün verdim
Merveazra Bende sab simplex gunde 3 kere 10ar damla veriyorum, biogaia’da 6 damla her aksam saat 10’da cok faydasini gordumm
T-Tuna Haticebeyza ben sab simplexle beraber kullanıyorum. Sabah ikisini bir arada veriyorum. 5 damla bio gaia 10 damla sab simplex
Sevincist Haticebeyza ben biogaia kullanıyorum. Bebeğim 56 günlük . Günde 1 kez 5 damla ve hep aynı saatte veriyorum. Akşamları veriyorum faydası oluyor. Bir ara bebeğimin gaz sorunu çok oldu doktorum ek olarak sab simplexte verdi . Onun faydasını çok gördük . Günde 3 kez 10 damla şeklinde kullandık
Haticebeyza Sevincist ben sab simplex kullanıyordum dün ek olarak bende aldım biogaia inşallah bizede faydalı olur 😍