SeyyidinAnnesi kundaktan ötürü gaz sıkıntısı olur hareket edemediği için ama saat aralıgının uzun olması gaz sıkıntısını azaltır bile yni biberonla beslemek doyduğu miktarı bildigin için emme miktarına göre daha cok olduğu için iyi. Bnde gündüz beslerken yarım kundak yapıyorum yoksa elleriyle heyecandan içemiyor 😂 ama geceleri de bir o kdr o eller battaniye içine girince sinirlenip ağlıyor