Nurce bugün taze fasülye ve bulgur pilavı yapmayı planlıyorum birazdan kızım uyursa 😂 belki et sulu arpa şehriye çorbası da yaparım 🤷🏻♀️ bugün böyle denk geldi ama çok yemek yapan biri değilim😂 genelde kabak, patlıcan, köfte + patates kızartması, patates yemeği falan yapıyorum. Bazen malzemeleri önce fırınlayıp sonra yemek yapıyorum daha güzel oluyor. Çorba yapmayı çok severim çeşit çeşit çorba yaparım😅 fırında tavuk da kolay bir opsiyon ama kızımın alerjisi var bi süredir yemiyoruz. Bazen bonfile yapıyoruz gerçi onu eşim yapar. Yanında deniz börülcesi falan. Yine alerjiden dolayı şimdi yapamıyorum ama önceden lazanya yapardım bazen çok da severim. Buzlukta kv min yaptığı mantılar var bazen onlardan yapardık. Siz neler yapıyorsunuz genelde ? Benim de fikre ihtiyacım var 😂