Arkadaşlar merhabalar oğlum iki buçuk yaşında 45gün de erken doğdu konuşma durumu iletişimi nasıl sizlerin dertlerini anlatabiliyorlarmi ilestisim güçleri nasıl benim bebem huysu bir çocuk herkesle oynamak istemiyor konuşmaya yeni başladı kelimeler falan biliyor ama cümle yeni yeni kuracak sizlerde nasil