beyzzsenturkk_ istanbulda güzel bir doktor arıyorum nerede ve ne kadara ameliyat oldunuz öncesi sonrası fotoğraflarınız var mı sizin yüzünüze göre mi belirlediler şeklini yoksa siz de gösterebiliyor musunuz süreci yazar mısınız
aksoy92 beyzzsenturkk_ istanbul.pendikte uğur harputluogluna olmuştum özel Ada tıp hastanesinde iki sene önce 17 liraydı .Instagram’dan bakabilirsiniz yaptıklarına .çokta memnunum
EypMom beyzzsenturkk_ ben konyada olmuştum ama y0z şeklinize göre yapıyor bizim doktorumuz erkek kardeşim kalkıj istememişti onunki kalkık benimki doğal oldu 😅😅😅 yüz şeklinize göre ayarladım demişti doktorumuz
beyzzsenturkk_ EypMom bazılarının ki çok hokka gibi duruyor o görüntüyü sevemiyorum küçük fındık bi burun istiyorum ya😂😂😂 ne kadara oldunuz