sevgl benimki 4140 gram doğdu. Hastaneden çıkarken 3900dü. Dün, 22 günlükken kilo alımı düşük diye doktora götürdük. Tamamen soyarak tarttı 4270 gram çıktı. Sadece anne sütü veriyorum. Ama kendim anne sütü vercem diye çocuğu aç mı bırakıyorum diye üzülüyordum. Doktor aktif bir bebek aktif bebekten korkulmaz dedi. Günlük bez sayısını sordu. 8-10 arasında değişiyor. İdrar çıkışı gayet iyi dedi. Hava çok sıcak bunu da gözönünde bulundurmak lazım dedi. Yani doktor içimi rahatlattı biraz, emzirmeye devam. İri bebek olduğu için beklenti büyük oluyor etrafa kulağını kapat dedi.