Doğum yapalı 15 gün oldu gebelik tansiyonum vardı hastanede düşmüştü eve geldim yine yükseldi başımda görümce belasi var biri 5 aylık biri 3 yaşında çocuğuyla küçük olan hep ağlıyor gece gündüz onun çığlığiyla uyanıyor ev halkı sabahın köründe kendiminde 2 yaşında var bitane daha kızım gece kendimde çok kalkıyorum uykumu alamıyorum yemek düzeni yok evde sezeryan dikisim daha yeni topladı evde kendimi zorlamıyorum ama artık yeter geldi gitmek bilmiyorlar evde çocuk gürültüsünden bıktım tansiyonum düzene girmiyor üstüne gelen misafirime sürat asıyor