ecmelinannesi37 Oğlum 3 aya kadar mama ve anne sütü beraber gitti. 3 aydan sonra anne sütü kesildi. Gelişiminde hiçbir gerilik yok, tüm kan değerleri hep yerinde, boyu persentilin üstünde, 2.5 yaşında sadece 2 kez antibiyotik ihtiyacı duyacak şekilde hasta oldu, onda da 1er haftadan toplam 14 gün kullandı. Yani anne sütü almayan çocuk çok hasta olur diye bir şey de yok. Evet keşke anne sütüyle büyümüş olsaydı bu çocuğumla ilgili içimde en ukte kalan şeydir. Ama sizi korkutan hiçbir şey olmadı.