Rwerdst canimanne06 rica ederim. Çeyrekte eskime olayı var. Değer kaybediyor. Gr da sadece alış satış makas arası var o kadar.
zeynep865 canimanne06 hayır işçilikten değil gramda tarih olayı olmadığı için değer kaybetme olayı daha minimum