sara190 22 aylik baslattim ben .giderken gelirken agliyordu ama o da 10gune kadar duzene girdi.cok severek gidiyor orda cok guzel vakit geciriyor vok hareketli oyunu seven bi bebek ztn surekli aktif orda.uykusunu da yapiyor.yani sizinki daha buyuk alisir mutlaka sadece her bebegin alisma sureci suresi farkli olabilir sabirli olun,ordaki ogretmenler nasil alistircaklarini daha iyi bilir ztn ,siz de endise etmeyin