Kısa yazıcam umarım kısa olur bir yer kalmış bize tapusu yok cünkü imza atıp üstümüze almamız lazımmış belediyeden çıkıyor hem babanne hem dedemden baya büyük yer ortaklarımız var kuzenler olarak ama orayı alsak kişi başı 3 daire düşücek kadar büyük bir yer gittik gördük etrafına siteler dikilmiş sadece bizim alanımıza dokunulmamış
Bunu büyük ihtimalle mahkemeye verip çözememiz lazım
Orayı şuan site yapmak için isteyenler var ama belediye de sahipli olduğu için yapamamışlar eğer biz imza atıp tapuyu almazsak belli Bi süre sonra oraya devlet onlara verip site yaparlar mı?