Arkadaşlar bebeğim 4 buçuk aylık normalde kabızlık problem i vardı şimdi düzeldi her gün yapıyor bu iyi bişey mi kötü mü anlayamadım , doktor kontrolü ile hem anne sütü hem mama alıyor ama mamayı günde bir bazen iki kez veriyorum , bazıları kilo almaz hergün yaptığı için diyorlar kafam allak bullak sizce normal mi her gün yapması , bazen de iki günde bir , acaba eskiden doymuyor da mu yapmıyordu diyorum mama içince doyuyor